Zakres zlecenia: Zakres prac obejmuje kompleksową wymianę podłogi w biurze, obejmującą następujące etapy:
Demontaż istniejącej podłogi: Zerwanie i usunięcie wykładziny podłogowej na całej powierzchni biura.
Przesuwanie mebli: Przesunięcie i zabezpieczenie mebli biurowych w trakcie prac demontażowych i montażowych.
Przygotowanie podłoża: Wyrównanie i przygotowanie podłoża pod nową nawierzchnię podłogową (szczegóły specyfikacji podłoża zostaną ustalone po oględzinach).
Montaż nowej nawierzchni: Położenie nowej podłogi zgodnie z ustaloną specyfikacją (rodzaj materiału, metoda montażu).
Utylizacja odpadów: Profesjonalna utylizacja starej wykładziny oraz pozostałych materiałów budowlanych po zakończeniu prac. (Proszę o informację o wymaganiach dotyczących utylizacji).
Sprzątanie: Dokładne posprzątanie miejsca po zakończeniu prac remontowych.
Powierzchnia biura: 0k 65 m²
Termin skorzystania z oferty: najbliższy wolny termin