Rodzaj obiektu: biurowy
Liczba pomieszczeń: 3
Powierzchnia pomieszczeń: 220m²
Rodzaj zlecenia: do uzgodnienia
Stan projektowanych pomieszczeń: użytkowane
Możliwość współpracy zdalnej: tak
Informacje dodatkowe: Połączyć 2 lokale w jeden
Trzeba zlikwidować jedno wejście od strony ulicy. Ewentualnie możemy zrobić dodatkowe wejście od strony klatki schodowej z tyłu budynku.
W biurze potrzebujemy wydzielić "boksy" dla rekruterów , potrzeba 9 "boksów"
Biuro zarządu dla 2 osób + toaleta i miejsce dla gości Biuro księgowe - miejsce pracy dla 4 osób
2 stanowiska pracy "okazjonalne" dla pracowników zewnętrznych którzy nie pracują na co dzień w biurze Kuchnia Jadalnia ( może być połączone z kuchnią) Toaleta ( 2 kabiny) Salka konferencyjna, nie musi być duża około 15-20 m2 Małe pomieszczeni gospodarcze na środki czyszczące, sprzęt do sprzątania , odkurzacz itd.
Orientacyjna data: 01.05.2025